FAQ

1. Jak długo będę czekać na kontakt ze strony serwisu?

Kontakt ze strony serwisu lub konsultanta naszej infolinii nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin roboczych od momentu rejestracji zgłoszenia.

2. Ile będzie kosztowała ekspertyza lub naprawa mojego urządzenia?

Koszt ekspertyzy i transportu (w dwie strony) jest stały i wynosi 65 zł. Koszty naprawy zostaną podane po dokonaniu wyceny w serwisie.

3. Jak długo będę czekać na naprawę?

Czas naprawy jest uzależniony od usterki, rodzaju produktu i dostępności części. 70% napraw realizowanych przez naszych podwykonawców jest zakończonych w ciągu 7 dni od rejestracji zlecenia.

4. Czy na czas naprawy mogę otrzymać sprzęt zastępczy?

Tak, jest to usługa dodatkowo płatna, należy zgłosić zapotrzebowanie bezpośrednio w serwisie lub na naszej infolinii 61 853 44 44

5. Czy serwis pobierze zaliczkę na poczet wykonania usługi?

Tak, serwis może pobrać zaliczkę. Serwis pobiera zaliczkę po akceptacji przez Klienta kosztów naprawy. Serwis przystępuje do zamówienia części zamiennych po wpłaceniu zaliczki. Zaliczka jest wpłacana na konto bankowe serwisu. Całkowita kwota za wykonanie usługi jest regulowana nie później niż w momencie wydania sprzętu Klientowi.W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, serwis ma prawo zatrzymać zaliczkę w celu pokrycia kosztów, jakie poniósł w związku realizacją usługi.

6. Czy serwis daje gwarancję na wykonaną usługę?

Tak, każdy Klient otrzymuje 90 dni gwarancji na wykonaną usługę.

7. Czy mogę anulować zgłoszenie?

Tak, wystarczy do nas napisać, w tytule emaila podać nr zgłoszenia: infolinia@quadra-net.com

8. Czy otrzymam powiadomienia o realizacji kolejnych etapów usługi?

Tak, na każdym etapie Klient otrzymuje informacje, co do realizacji zlecenia. Informacje są przekazywane drogą e-mail i/lub sms.

9. Jak mogę zapłacić za usługę?

Płatność odbywa się po wykonanej usłudze, przelewem na konto lub następuje wysyłka za pobraniem.

10. Jak mogę zgłosić reklamację naprawy/usługi?

Reklamacje można zgłaszać poprzez E-MAIL lub telefonicznie 61 853 44 44. Proszę zawsze powoływać się na numer wcześniejszego zgłoszenia.

11. Jak powinien zostać zapakowany sprzęt?

Sprzęt może być zapakowany w oryginalne opakowanie z wypełniaczami lub opakowanie zastępcze np. z folią bąbelkową.

12. Gdzie mogę znaleźć informacje o sposobie przetwarzania moich danych osobowych?

Wszystkie informacje można pobrać w zakładce "POLITYKA PRYWATNOŚCI"

Jakie marki naprawiamy

Zamawiamserwis 2020 all rights reserved
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem