Regulamin strony
§ 1 Dane ogólne
§ 2 Postanowienia ogólne
§ 3 Odpowiedzialność za treść
§ 4 Obszar obowiązywania oferty
§ 5 Prawa autorskie
§ 6 Wskazówki techniczne
§ 7 Ochrona prywatności
§ 8 Postanowienia końcowe
Regulamin usługi
§ 1 Dane ogólne
1. Naprawy pozagwarancyjne zgłaszane na stronie
www.zamawiamserwis.pl są świadczone przez QUADRA-NET Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Czochralskiego 8 wpisana do
Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy pod numerem KRS0000266150,
posiadająca NIP 728-26-28-031
2. Serwis – lokalny partner serwisowy QUADRA-NET wykonujący
usługę serwisową
3. Klient – osoba zlecająca wykonanie usługi pozagwarancyjnej
4. Dane osobowe – informacje dotyczące zidentyfikowanej lub
możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, przykładowo: nazwisko, adres,
numer telefonu.
§ 2 Zakres wykonywanych usług
1. Poniższe postanowienia
obowiązują pomiędzy Klientem a Siecią Serwisową QUADRA-NET oraz lokalnym
Partnerem Serwisowym w zakresie świadczenia odpłatnych usług serwisowych.
2. Naprawy pozagwarancyjne na rzecz Klienta wykonywane
w okresie gwarancji producenta i po jej zakończeniu. Całość kosztów związanych
z naprawą, diagnozą i transportem pokrywa Klient.
3. W celu prawidłowego przebiegu procesu serwisowania oraz zapewnienia
bezproblemowego kontaktu pomiędzy Serwisem a Klientem, Klient obowiązany jest
udostępnić swoje dane: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres
poczty elektronicznej oraz określić jaki sposób kontaktowania się z Serwisem
uznać za wiodący.
4. Po dokonaniu rejestracji zgłoszenia naprawy pozagwarancyjnej serwis
skontaktuje się z Klientem w ciągu 24 godzin (dni robocze) i umówi na termin odbioru
urządzenia.
5. Serwis dokonuje wstępnej diagnozy, rozumianej jako usługi
serwisowej płatnej, polegającej na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu,
oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku
uszkodzenia sprzętu.
6. Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:
a) Sprzęt jest w pełni sprawny – Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi
poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub odesłanie kurierem na koszt
Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy
w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych,
b) Sprzęt wymaga naprawy – Serwis informuje Klienta o stwierdzonych
uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy; w przypadku
rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie, Serwis dokonuje zwrotu sprzętu
Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub odesłanie kurierem na
koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania
wstępnej diagnozy w wysokości określonej przez Serwis.
7. W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone
inne uszkodzenia sprzętu skutkujące wzrostem kosztów naprawy o co
najmniej 20% w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie
diagnozy wstępnej, Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach
sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu zgody
Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez Klienta
zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwis jest upoważniony do odmowy
naprawy sprzętu. W przypadku odmowy, o której mowa w zdaniu
poprzedzającym.
8. Czas trwania naprawy każdorazowo jest uzależniony od rodzaju
uszkodzenia oraz dostępności części i podzespołów zamiennych niezbędnych
do dokonania naprawy.
9. Wymienione w czasie naprawy sprzętu części będą zwracane Klientowi
wyłącznie na jego pisemne żądanie złożone jednocześnie z przekazaniem sprzętu
do naprawy. Przy braku takiego żądania wymienione części będą
przekazywane przez Serwis do recyklingu lub utylizacji.
10. Serwis ma prawo wykonać usługi serwisowe we własnym zakresie lub
powierzyć je wykonanie osobom trzecim, w szczególności producentowi sprzętu. W
razie dokonania naprawy pogwarancyjnej Serwis obciąży Zleceniodawcę wszelkimi
kosztami związanymi z powierzeniem wykonania usług serwisowych osobom trzecim,
a także kosztami transportu.
11. Opłata za wykonaną usługę dokonywana jest na podstawie faktury VAT
lub rachunku, wystawionych przez Serwis na podstawie protokołu wykonania usługi
serwisowej, gotówką w dni zwrotu urządzenia Klientowi lub w inny sposób
ustalony pomiędzy Klientem a Serwisem.
12. Na wszystkie usługi Serwis udziela 90 dni gwarancji od daty
wystawienia faktury VAT lub rachunku przez Serwis na wykonaną usługę.
13. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest zgłoszenie wady naprawy w terminie
14 dni od daty jej wystąpienia, jednakże nie później niż w ostatnim dniu okresu
gwarancji naprawy.
14. Gwarancja ta nie obowiązuje w przypadku napraw częściami własnymi klienta
oraz napraw w warunkach szczególnych. Potwierdzeniem gwarancji na naprawę jest
faktura lub inny dokument potwierdzający uiszczenie opłaty za naprawę.
15. Gwarancję anulują uszkodzenia mechaniczne, zlania, działania niskiej i
wysokiej temperatury o parametrach niedopuszczalnych dla danego urządzenia,
nieuzgodnione próby naprawy oraz uszkodzenia spowodowane innymi wadami niż były
przedmiotem naprawy Serwisu.
16. Serwis jest upoważniony do pobrania zaliczki od Klienta w wysokości 50% wartości wykonywanej usługi, wliczając w to koszt naprawy, dojazdu do Klienta lub transportu urządzenia, części zamiennych. Serwis pobiera zaliczkę po akceptacji przez Klienta kosztów naprawy. Serwis przystępuje do zamówienia części zamiennych po wpłaceniu zaliczki. Zaliczka jest wpłacana na konto bankowe serwisu. Całkowita kwota za wykonanie usługi jest regulowana nie później niż w momencie zakończenia wykonywania usługi.
17. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, serwis ma prawo zatrzymać zaliczkę w celu pokrycia kosztów, jakie poniósł w związku realizacją usługi.
18. W przypadku barku zgody na naprawę, Klient jest zobowiązany pokryć koszt wykonanej ekspertyzy oraz dojazdu lub transportu urządzenia.
§ 3 Ochrona prywatności
1. Administratorem danych osobowych Zamawiającego (dalej: „Administrator”) wrozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), jest QUADRA-NET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Czochralskiego 8, Poznań (61-248), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, Sąd Rejonowy w Poznaniu, pod numerem KRS 0000266150, kapitał zakładowy PLN 50.000,00, REGON 100234380, NIP 7282628031.
2. Administrator wyznaczył punkt kontaktowy, za pomocą którego Zamawiający mogą realizować swoje prawa związane z ochroną danych osobowych. Z punktem kontaktowym można skontaktować się pod adresem e-mail infolinia@quadra-net.com..
3. Dane osobowe Zamawiającego są przetwarzane na podstawie:
a) wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem [art. 6 ust. 1. lit. bRozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (dalej „RODO”)], odrębnie dla celu:
- wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem;
- realizacji zgłoszonych reklamacji;
b) prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), odrębnie dla celu:
- kontaktu - udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad Klientem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania oraz
- weryfikacji satysfakcji Klienta, na podstawie udzielonych odpowiedzi w ankiecie gdzie prawnie uzasadnionym interes Administratora, którym jest doskonalenie jakości obsługi i świadczonych usług oraz
- dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową, gdzie uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami;
c) obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) indywidualnie dla celu:
- wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów orachunkowości oraz obowiązków podatkowych.
4. Przetwarzaniu podlegają następujące rodzaje/kategorie danych oraz dane:
- imię i nazwisko;
- adres, gdzie znajduje się sprzęt;
- numer telefonu;
- adres email;
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji powyżej wskazanych celów, w tym w celu i zakresie skorzystania z Usługi.
6. Dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
7. Administrator może powierzyć w drodze pisemnej umowy przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim wyłącznie w określonym przez niego celu i zakresie koniecznym do realizacji usługi.
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Usługi, nie dłużej jednak niż przez 6 lat od jej realizacji, w celu zadośćuczynienia stosownym przepisom podatkowym.
10. Zamawiający posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Uczestnika narusza przepisy RODO.
12. W celu realizacji praw, o których mowa w punkcie 10 należy skontaktować się z Punktem Kontaktowym pod adresem e-mail: infolinia@quadra-net.com
§ 4 Postanowienia końcowe
1. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości i przebiegu
procesu wykonywania usługi przez lokalnego Partnera Serwisowego, Klient
może zgłaszać je do QUADRA-NET poprzez wysłanie e-maila na adres
infonia@quadra-net.com
2. QUADRA-NET zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego
regulaminu w każdym czasie.
3. Klient zlecając usługę dobrowolnie akceptuje
niniejszy regulamin.