Obsługa w czasie epidemii

 

Wykonywanie usług serwisowych a sytuacja epidemiologiczna w Polsce.

Szanowni Państwo,

Sytuacja z jaka mamy obecnie do czynienia zaskoczyła nas wszystkich, mamy nową rzeczywistość, która wymaga od nas zastosowania środków szczególnej ostrożności oraz zachowanie odpowiednich procedur.

Nasza firma nie wyklucza działań w zakresie napraw smartphone, jednak pod warunkiem przeprowadzania ich zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia w zakresie ochrony osobistej przed zakażeniem się koronawirusem.

Nasi pracownicy oraz Serwisy Partnerskie będą przestrzegać zasad higieny, utrzymywania zalecanych odległości, pracy na osobności, aby rozprzestrzenianie się koronawirusa było jak najbardziej ograniczone, a życie osób z grup ryzyka było chronione.

Chcielibyśmy przedstawić Państwu zasady wykonywania usług serwisowych w okresie pandemii koronawirusa. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza praca będzie bezpieczniejsza dla obu stron, a nasi Klienci i pracownicy nie będą narażeni na niebezpieczeństwo.

Zamówienie usługi:

Dołożymy wszelkich starań, aby jeżeli to możliwe produkt został odebrany przez naszego pracownika lub reprezentującą nas firmę kurierską. Takie działanie ograniczy kontakt międzyludzki do minimum. Usługi, które mogą zostać wykonane w serwisie, będą w ten sposób realizowane. Chcemy w jak najmniejszym stopniu narażać Państwa i naszych współpracowników na ryzyko zakażenia.

Wizyta kuriera

Jeśli przebywasz na kwarantannie, miałeś kontakt z osobą zarażoną, przełóż odbiór na inny termin.

Pamiętaj o najważniejszych zasadach:

  • nie podajemy dłoni na przywitanie i pożegnanie
  • zachowaj minimum 2 metry odległości od pracownika firmy kurierskiej
  • Jeżeli produkt został wysłany za pobraniem, zapłać kartą lub inną formą bezgotówkową
  • zaleca się, aby zarówno Kurier, jak i Klient używali podczas przekazania sprzętu rękawiczek ochronnych oraz maseczek jednorazowych
  • opakowanie zewnętrzne produktu zostanie zawsze owinięte folią, abyś można ją łatwo zdjąć i zutylizować

 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

 

Infolinia: +48 61 853 44 44

Email: infolinia@quadra-net.com

 

Zespół Smarfonservice.pl




MIASTA:

Naprawa i serwis telefonów Białystok

Naprawa i serwis telefonów Bielsko-Biała

Naprawa i serwis telefonów Bydgoszcz

Naprawa i serwis telefonów Chorzów

Naprawa i serwis telefonów Gdańsk

Naprawa i serwis telefonów Gdynia

Naprawa i serwis telefonów Gliwice

Naprawa i serwis telefonów Gorzów

Naprawa i serwis telefonów Katowice

Naprawa i serwis telefonów Kielce

Naprawa i serwis telefonów Koszalin

Naprawa i serwis telefonów Kraków

Naprawa i serwis telefonów Lublin

Naprawa i serwis telefonów Łódź

Naprawa i serwis telefonów Olsztyn

Naprawa i serwis telefonów Opole

Naprawa i serwis telefonów Piaseczno

Naprawa i serwis telefonów Poznań

Naprawa i serwis telefonów Radom

Naprawa i serwis telefonów Rybnik

Naprawa i serwis telefonów Rzeszów

Naprawa i serwis telefonów Sosnowiec

Naprawa i serwis telefonów Szczecin

Naprawa i serwis telefonów Tarnów

Naprawa i serwis telefonów Toruń

Naprawa i serwis telefonów Tychy

Naprawa i serwis telefonów Warszawa

Naprawa i serwis telefonów Wrocław

Naprawa i serwis telefonów Zabrze

Naprawa i serwis telefonów Zielona Góra


MARKI:

Naprawa i serwis telefonów ASUS

Naprawa i serwis telefonów CAT

Naprawa i serwis telefonów Honor

Naprawa i serwis telefonów HTC

Naprawa i serwis telefonów Huawei

Naprawa i serwis telefonów Iphone

Naprawa i serwis telefonów LG

Naprawa i serwis telefonów Motorola

Naprawa i serwis telefonów Samsung

Naprawa i serwis telefonów Sony

Naprawa i serwis telefonów Xiaomi

Jakie marki naprawiamy

Zamawiamserwis 2020 all rights reserved
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. OK, rozumiem