Telefon
stał się nie tylko narzędziem komunikacji, ale także rozrywki, czy pracy.
Właśnie dlatego jego sprawne funkcjonowanie jest tak istotne. W przypadku
usterki najlepszym rozwiązaniem jest wyszukanie serwisu napraw, a dokładnie „serwis
telefonów Katowice ”, który szybko dokona naprawy. A jakie usterki najczęściej
się zdarzają? I w jaki sposób możemy Wam pomóc?
Zepsuty
panel tylny może spowodować, że telefon będzie słabszy i podatny na dalsze
uszkodzenia. Zwykle uszkodzenie dotyczy obiektywu tylnej kamery, więc jeśli się
zepsuje, robienie dobrych zdjęć nie będzie możliwe. Nasi eksperci naprawią
usterkę, a Ty z powrotem będziesz mógł robić piękne zdjęcia i nagrywać filmy.
Większość
problemów z oprogramowaniem telefonu możemy rozwiązać w bardzo krótkim czasie.
Twój telefon
uruchamia się samoistnie podczas użytkowania? Musisz zmienić w nim
dotychczasowe oprogramowanie? Urządzenie regularnie się zawiesza? Zgłoś się do
nas – konsultacji przeprowadzą diagnozę telefonu i zaimplementują odpowiednie
rozwiązania.
„Telefon
nie wykrywa karty SIM” - to częsty problem, z którym boryka się znaczna część
naszych klientów. Być może Ty również zauważyłeś, że Twój telefon pokazuje brak
karty SIM i nie możesz zrozumieć, dlaczego tak się stało - zwłaszcza jeśli
Twoja karta SIM jest prawidłowo umieszczona w kieszeni wewnątrz urządzenia.
Taka sytuacja doprowadza do tego, że nie możesz odbierać połączeń, SMS-ów, a
nawet danych mobilnych. Na szczęście dla naszych ekspertów to żaden problem –
sprawnie dokonają naprawy, a Ty będziesz mógł bez przeszkód korzystać z
urządzenia.
Nasi
eksperci mogą udzielić wsparcia w zakresach takich jak:
·
wymiana
baterii w telefonie,
·
naprawa
szybki w telefonach,
·
diagnoza
uszkodzonego telefonu,
·
naprawa
zalanego telefonu,
·
naprawa
i wymiana wyświetlacza,
·
wymiana
szkła hartowanego w telefonie,
·
wymiana
głośnika w telefonie,
·
naprawa
wejścia do słuchawek w telefonie,
·
wymiana
obudowy telefonu,
·
naprawa
Bluetooth w telefonie
·
naprawa
Wi-Fi w telefonie
·
wymiana
przedniej kamery,
·
naprawa
lampy błyskowej w telefonie,
·
naprawa
przycisku bocznego w telefonie,
·
wymiana
panelu dotykowego.
Po
zgłoszeniu awarii dokonujemy dokładnej diagnostyki sprzętu, a następnie
dokonujemy naprawy. Naprawa w 70% przypadków zajmuje nam poniżej 7 dni roboczych. Po
wykonaniu naprawy dajemy aż 90 dni gwarancji za wykonaną usługę.
Aby
zgłosić awarię sprzętu będziesz musiał podać nam poniższe informacje:
- czy
uszkodzony produkt jest na gwarancji?
-
nazwa producenta telefonu,
-
model telefonu,
-
opis usterki,
-
Twoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail).