Jak
podają wyniki ankiety przeprowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, aż
74,8% Polaków używa na co dzień telefonu, a ponad 60% z nas nie rozstaje się z nimi w ciągu dnia. Urządzenie nie
tylko pozwala nam być w stałym kontakcie z bliskimi, ale stało się także wielofunkcyjnym
narzędziem do pracy. Właśnie dlatego w momencie awarii sprzętu wpisanie „Serwis
telefonów Huawei” w wyszukiwarkę Google, to najlepsze z możliwych rozwiązań. Wystarczy
szybkie zgłoszenie przez formularz na naszej stronie, by po paru dniach z
powrotem móc korzystać ze sprzętu, bez konieczności wymiany całego urządzenia.
Z
telefonu korzystamy praktycznie codziennie, lecz każdy korzysta z innych
funkcjonalności. Jak podaje CBOS, przeprowadzone badania pozwalają ustalić, w
jaki konkretnie sposób Polacy korzystają ze swoich telefonów:
·
100%
- prowadzi rozmowy
·
78% -
wysyła i odbiera wiadomości SMS
·
57% -
wykonuje nimi zdjęcia i nagrywa filmy
·
44% -
wykorzystuje telefon jako przenośmy kalendarz/terminarz
·
37% -
przegląda strony internetowe
·
28% -
odbiera pocztę e-mail
·
18% -
gra w gry
·
9% - czyta
książki i pliki tekstowe
·
3% - używa
głównie funkcji kalkulatora, latarki, czy słownika
Jak
widać telefon dla wielu z nas pełni co najmniej kilka funkcji, swobodnie
zastępując inne urządzenia. Dlatego tak istotne jest, aby był w pełni sprawny.
Otrzymujemy
wiele różnorodnych zgłoszeń. Wśród tych najbardziej popularnych znajdują się:
-
użytkownik nie może włączyć telefonu,
-
sprzęt mocno się nagrzewa,
- w
telefonie pękła szybka,
- nie
działa Wi-Fi lub Bluetooth,
-
telefon nie wykrywa karty pamięci,
-
urządzenie nie ma zasięgu, niezależnie od miejsca użytkowania,
-
zdjęcia, filmy oraz pozostałe dane samoczynnie znikają z telefonu,
-
lampa błyskowa w telefonie nie działa poprawnie,
- nie
można wykonać aktualizacji systemu,
- po podpięciu
ładowarki telefon nie ładuje baterii,
- ekran nie reaguje na
dotyk lub nie działa poprawnie,
- nie działa głośnik lub
dźwięk jest przerywany,
- bateria rozładowuje się zbyt szybko,
- klawisze boczne nie działają
poprawnie,
- telefon wyłącza się
lub zacina podczas użytkowania,
- słuchawki podpięte do
telefonu nie działają,
- doszło do uszkodzenia
mechanicznego w wyniku uderzenia lub upadku urządzenia.
To
tylko niektóre z przykładów. Z doświadczenia jednak wiemy, że każde zgłoszenie
należy potraktować indywidualnie, dokładnie przyglądając się powodom usterki.
W
naszej ofercie znajduje się m.in.:
·
diagnoza
uszkodzonego telefonu,
·
naprawa
i wymiana wyświetlacza,
·
naprawa
szybki w telefonach,
·
wymiana
baterii w telefonie,
·
wymiana
obudowy telefonu,
·
naprawa
zalanego telefonu,
·
wymiana
szkła hartowanego w telefonie,
·
naprawa
przycisku bocznego w telefonie,
·
wymiana
głośnika w telefonie,
·
naprawa
Wi-Fi w telefonie,
·
naprawa
Bluetooth w telefonie
·
naprawa
lampy błyskowej w telefonie,
·
wymiana
przedniej kamery,
·
naprawa
wejścia do słuchawek w telefonie,
·
wymiana
panelu dotykowego.
Po
zgłoszeniu awarii dokonujemy dokładnej diagnostyki sprzętu, a następnie
dokonujemy naprawy.
Koszt ekspertyzy i
transportu (w dwie strony) jest stały i wynosi 65 zł. Koszty naprawy zostaną
podane po dokonaniu wyceny w serwisie. Przykładowe koszty dotyczące wymiany
wyświetlacza LCD znajdują się w zakładce „cennik”. Serwis telefonów Huawei
w 70% przypadków zajmuje nam poniższe 7 dni roboczych. Po wykonaniu naprawy
dajemy aż 90 dni gwarancji za wykonaną usługę.